Ali Agca klame o atentáte na pápeža

11. novembra 2010, bartkovsky, Nezaradené

Viaceré média zverejňujú tú istú správu, v ktorej Ali Agca tvrdí, že atentát na pápeža Jána Pavla II. si objednal Vatikán.

Keď som čítal diskusiu k tomuto článku, tak musím povedať, že som prekvapený z toho, že niektorí ľudia tomu uverili.

Je mi preto jasné, že asi nevedia alebo zabudli, že kto je to Ali Agca.

Ali Agca už vyhlásil o sebe také veci, že prichádza otázka: Je zdravý?

Jedno je jasné, že klame!images (1)

V článku Atentátnik Ali Agca klame!, ktorý som napísal na blogu, sa dočítate o tom, čo už narozprával, a posúďte, že či je psychicky na tom zle, alebo len hrá blázna. No už v spomínanom článku končím slovami, že veriť Agcovi je ťažké a je isté, že klame, keď hovorí “pravdu“ o atentáte.

Čo ma však ma prekvapilo bolo, že od prepustenia z väzenie dostáva nejednu ponuku na rozhovory, na natáčanie dokumentov a filmov o jeho živote, začo mu sľubujú pekný honorár. Dokonca od jednej tureckej televízii dostal ponuku na účasť v tanečnej súťaži. Nieže by som mu závidel tie milióny, čo mu sľubujú, ale musím povedať, že TV v Turecka klesla tak, že by tu súťaž  mali zrušiť a zakázať, keď nie celú TV. Predstavte si, že ako sa budú cítiť rodina zavraždeného Abdiho Ipekciho, ktorého Ali Agca v roku 1979 zabil, keď vraha svojho blízkeho uvidia, ako celebritu v zábavnej šou.

Vrah sa stane hviezdou v šoubiznise. Strašné! Určite ho neodsudzujem, ale pokiaľ viem, tak nepočul som, žeby sa niekedy za vraždu alebo atentát ospravedlnil. Žeby to bolo aj preto, že už nie je zdravý?

Zdroj: SME, SVET KRESŤANSTVA, BLOG.IDNES.CZ

Foto: Internet